Info vedr. Coronavirus

Kære gæster!

Vi er meget opmærksomme på udbredelsen af Coronavirussen – samt at det giver anledning til flere spørgsmål.

Hos Ebeltoft Feriehusudlejning følger vi løbende udviklingen og gør alt, hvad vi kan, for at holde os selv og vores gæster opdateret.

Vi håber på jeres forståelse for, at vi på nuværende tidspunkt ikke kan svare på alle spørgsmål – men vi følger situationen tæt og gør vores yderste for, at besvare jeres mange spørgsmål hurtigst muligt.  

Herunder vil I kunne finde svar på nogle af de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet – og vi vil løbende opdatere denne side med aktuelle informationer .

www.sst.dk finder I yderligere information om Coronavirus.

Corona i Danmark?
Den danske regering har udstedt nogle nye retningslinjer for at minimere smittespredning.
Forsamlinger på over 10 personer i det offentlige rum er fortsat ikke tilladt. Herudover er der udstedt nogle anbefalinger om god hygiejne samt nogle generelle sundhedsanbefalinger, som sundhedsmyndighederne står bag. Se mere under www.sst.dk/coronavirus
Herudover er det vigtigt, at vi alle tager vare på hinanden og ikke går i panik.

Kan vi afholde vores ferie i det lejede feriehus?
Der er pt ingen problemer i at gennemføre jeres ferie hos Ebeltoft Feriehusudlejning.
Ebeltoft Feriehusudlejning tager personligt imod jer i bureauets åbningstider.
Alle kan holde sig løbende opdateret på www.politi.dk/corona

Bør jeg afbestille min ferie?
Nej, der er bestemt ingen grund til at afbestille din ferie på Djursland. Ved annullering eller ombooking henviser vi til de gældende lejebetingelser.

Dækker min forsikring?
Har I tegnet en afbestillingsforsikring gennem Codan gælder de gældende forsikringsregler.
I kan holde jer opdateret på https://www.ebeltoft-feriehusudlejning.dk/info/bookinginfo/forsikring/

Kan jeg bestille en rejseforsikring?
Så lang tid 1. rate ikke er indbetalt, er det muligt at efterbestille en afbestillings- eller feriehusforsikring.

Er der risiko for, at jeg ikke kan gennemføre min ferie?
Det kan vi for indeværende ikke give dig et endegyldigt svar på. Som det ser ud nu, er du meget velkommen til at besøge os. Den danske regering har dog indført nogle restriktioner for at minimere smitterisikoen i det offentlige rum, men ingen restriktioner som gør, at du ikke kan holde en god ferie hos Ebeltoft  Feriehusudlejning. Hold dig opdateret på www.politi.dk/corona

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg bliver syg?
Uanset om du bliver syg hjemme eller under din ferie, skal du gøre det samme. Kontakt lægen, men undgå at møde op i venterum. Du vil gennem telefonen få information om det videre forløb. På vores hjemmeside og i turistguiden finder du nummeret til lægen. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os. Husk vores nødtelefon svarer 24 timer i døgnet.

Får jeg mine penge tilbage, hvis jeg afbestiller?
I øjeblikket er der ingen restriktioner, som gør, at din ferie hos Ebeltoft Feriehusudlejning ikke kan gennemføres på normal vis. Derfor gælder de gældende lejebetingelser, indbetalingsfrister, annulleringsbetingelser, forsikringsbetingelser m.v. Kort sagt er der er ingen ændringer i forhold til normalt at leje feriehus.
Vores garanti til dig: I tilfælde af force majeure (fx rejseforbud) p.gr.a. Coronavirus, så opholdet ikke kan gennemføres, tilbyder Ebeltoft Feriehusudlejning gratis ombooking i 2020 og 2021, hvor selve lejebeløbet kan benyttes igen. Bookinggebyr erstattes ikke.

Får jeg besked, hvis der kommer nye informationer ?
Denne side vil løbende blive opdateret – og kommer der nye restriktioner vedr. din ferie hos Ebeltoft Feriehusudlejning, som gør, at du ikke kan afholde din ferie – bliver du kontaktet.

 

Med venlig hilsen

 

Ebeltoft Feriehusudlejning