Hvorfor vælge os?

Det er der mange gode grunde til!

{{vm.getLabel('Global.Loading')}}

{{getLabel('Filters.Advanced')}}

{{vm.getAdvancedFilterTitle()}}
{{vm.getShowHideAdvancedFilterLabel()}}
{{vm.getShowHideAdvancedFilterLabel()}}

{{vm.getShowHideAdvancedFilterLabel()}}

Vis flere filtre

Hvorfor skal jeg vælge Ebeltoft Feriehusudlejning?

Hos Ebeltoft Feriehusudlejning får du en professionel samarbejdspartner med en lang erfaring. Vi har mange stamkunder blandt vore lejere og en stor andel af vore husejere har været hos os i en længere periode.

Vi sætter en ære i at yde en god personlig og imødekommende service for alle parter og har ligeledes et indgående lokalkendskab, der gør at vi er i stand til at yde områdets gæster en god kundeservice.

Hvordan kommer jeg i gang?

Første skridt er at kontakte os. Dette gøres enten ved at besøge os på kontoret i Ebeltoft, ringe til os eller sende en mail med kontaktoplysninger. Vi har meget kundevenlige åbningstider og svarer indenfor meget kort tid. Herefter mødes vi normalt ude i huset.

Dette giver os en bedre mulighed for at give dig en realistisk udlejningsvurdering og du har mulighed for at stille alle de spørgsmål de fleste husejere har i forbindelse med udlejning af sommerhus – især hvis det er første gang du sætter dit sommerhus til udlejning.

Kort tid efter at dette møde har fundet sted vil du modtage en udlejningsvurdering med angivelse af vores vurdering af lejeindtægt i de forskellige sæsoner, herunder hvor mange uger vi vurderer huset kan udlejes, udsalgsprisen, din afregningspris og vores provision.

Hos os er der ingen skjulte gebyrer.

Vi ønsker et samarbejde baseret på gensidig tillid og respekt.

Hvor meget skal jeg udleje?

Det er helt op til dig hvor meget du ønsker at sætte dit hus til udlejning og du har naturligvis også mulighed for løbende at ejerspærre dit sommerhus såfremt det ikke er udlejet.

Vores erfaring viser at den primære udlejning ligger fra påske til efterårsferien, men også jul og nytår har i flere sæsoner vist sig at være en god udlejningsperiode.

At leje ud i vintersæsonen kræver dog naturligvis at huset er vinteregnet.

Hvor meget skal jeg selv gøre?

Du skal selv sørge for at gøre huset klar til sæsonens første udlejning. Det er op til lejerne selv at beslutte hvorvidt de ønsker at købe en slutrengøring efter deres ophold eller om de selv ønsker at stå for rengøringen ved afrejse.

Under alle omstændigheder bliver huset gennemgået ved afrejse. Du har mulighed for selv at vælge at påtage dig denne opgave mod afregning fra os.

Såfremt du skal foretage en rengøring afregnes rengøringsprisen fratrukket momsbeløbet og såfremt du foretager et tjek hvor lejerne selv gør rent afregnes du 100 kr.

Såfremt du vælger at lade Ebeltoft Feriehusudlejning stå for rengøring og kontrol ved afrejse gøres dette naturligvis uden beregning og opgaven udføres af stabile faste rengøringshold.

Skulle der opstå problemer under opholdet henvender lejerne sig til os.

Et problem der opstår kan være alt lige fra en betjeningsfejl på parabolen til en stoppet kloak.

Ebeltoft Feriehusudlejning har en fast serviceteknikker ansat, som afhjælper diverse problemer.

Denne service er gratis både for dig som husejer og naturligvis også for lejerne og du vil kun skulle betale evt. materialeforbrug så som scartstik, elpærer o.lign. Dog tillader vi os ved gentagne tilkaldelse at kontakte dig for at tale om en langvarig afhjælpning med professionel hjælp.

Såfremt vores serviceteknikker ikke kan afhjælpe problemet vil vi kontakte jer og aftale det videre forløb, herunder evt. tilkald af håndværker o.lign.

Vores serviceteknikker er ligeledes, mod et fornuftigt vederlag, gerne behjælpelig ved diverse småopgaver i huset så som oprydning på grunden, vinterlukning, aflæsning af vand, reparation af inventar, ophængning af lamper, installation af opvaskemaskine o.lign

Husejeren skal selv sørge for at holde udenoms arealerne pæne, herunder naturligvis græsslåning.

Vi formidler dog gerne kontakten til lokale udbydere såfremt dette ønskes.